0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Ja det verkar som om det är möjligt. Nu kan ju jag bara redogöra för min version av det hela och jag har inga problem med det.Efter 10 år på samma ( efter ungefär 9 år så gick jag UVL kursen) så blev resultatet att jag fick en kraftig lönesänkning och det omöjliggjorde att jag kunde vara kvar där. Det sista året så blev jag kylcertad, samt sålde jobb på min fritid för 2,3 miljoner (ungefär där). Jag täckte alltså mer än väl upp min egen lön på fritiden.Jag var även anledningen till att den firman fick mängder av andra uppdrag åt diverse kunder.Jag skapade deras logotyp, fixade så att de fick kontakt med en projektör som kunde hjälpa till på större projekt. Vad fick jag då till tack? Bossen erbjöd projektören mitt jobb Jag ifrågasatte inriktningen på firman och tyckte att vi skulle gå åt ett håll där vi blev mer och mer kunniga och seriösa och inte motsatsen. Jag är nu på en annan firma, bossen på den andra firman gillade alltså inte att gå åt det hållet. Det är här UVL kursen kommer in i bilden. I takt med att min kunskap växt så ifrågasatte jag saker och blev väl då bara jobbig. Jag kan skriva en bok ála Dostojevski om saker som jag tycker är helt uppåt väggarna i den historia, om anläggningar som inte fungerar tillfredsställande bla annat ett stooort slott där det missades att det redan fanns semi hermitiska Maneurop kompressorer på 70 kw som tog KB via rökgaser. Dessa kastades ut och nya maskiner monterades, på lika mycket kompressoreffekt som vi rev ut Jag hittade de kompressorerna 10 minuter efter att jag kom in i pannrummet, men de revs ändå trots mina protester Ja ja jag ska inte ta upp allt detta och såååå mkt mer grejer, tex att jag fick motorstopp, kom det ngn till min hjälp?? nej den enda som kunde hjälpa mig var en oerhört trvlig man som gillar att dricka läsk från USA och han satte sig i bilen dirket trots att han var 7 mil bort. Mina arbetskamrater som arbetade 7 minuter bort sket fullständigt i att starta min bil som bara hade batteri torsk När jag gick hem skulle jag få en sista lön som var samma som jag haft i 10 år, det fattades 16 laxar där och lite annat, så jag tycker att jag blev lurad på 37000 ( bland annat en provision på sålda arbeten) det sista som hände där.Jag kunde ha gått hemma i och sjukskrivit mig i 6 månader som min uppsägningstid var och verkligen sabbat för firman, men jag gick direkt och blev sedan blåst på 37 lax.Det fortsätter hur långt som helst Farangen, detta är bara ett axplock Finns måånga mer historier som jag inte kan återge här.Men jag é inte bitter Sanningen att säga så är det riktigt tråkigt att det blev som det blev, jag blev lovad att köpa in mig i den firman, men - skulle inte tro det va. Efter det samtalet där jag blev lovad det så la jag ner min själ i att bygga upp och skapa saker och jag kylcertade mig, men fick bara skit för det. Firman blev åf för ett LLVP märke tack vare mitt kylcert och de är det än idag, fast de inte är kylfirma och inte får montera grejerna Så ser det ut Farangen. Jag skulle göra samma sak idag utan att tveka, jag har vunnit en oerhört god vän på det hela och jag skulle inte byta den vänskapen mot att få äga Google. Jobben är de samma oavsett vilken firma jag är på och riktiga vänner växer inte på träd. Att de dessutom är helt sjukt duktiga på allt som jag arbetar med gör inte saken sämre.
Vad vill du veta? fråga bara så svarar jag, du vet det ligger i ett Orakels natur att svar
nej Joka Jag är lyckligt Gift ,,, Och då jag och doktorn inte är överens blir det ingen cocacola på ett tag Loka är numera min Last..persiko/hallon smakLilla prärien det andra får VPO berätta om han vill
Lilla prärien på huset är nåt som VPO ser på, fjollan