0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Varför inte lägga maten i vanliga 3 liters fryspåsar töm ut matportionen på tallriken å värm i micron...alt stekpannan går ochså fint att slänga med en klick smör till stekningen.
Axfood är en grossist där privatperoner får handla.
Låter bra, men hur kommer jag i kontakt med dem? Kikat på http://www.narlivs.se men hittar inget vettigt där.
Rostfria lådor och värmeskåp helt överlägset genomvarm mat och lådan håller hur länge som helst
Släng med ett kort då å titta på medans du äter....matlådor äts knappast för den kurdinariska upplevelsen å det fina upplägget.ska man ha det,så bör man nog gå ut å äta sin lunch på en riktig servering.Å kräver man att maten ska va i "ordning" i matlådan å väl värmd så kan man gott diska efter sig å inte bidra till miljöförstöring...skaffa rostfria matlådor som håller i 300 år plast å pappers formar bidrar inte till nått vettigt...
Att lådan håller i all evighet håller jag med om ThumbsupMen fy för värmeskåpet Jag sa när vi bytta lastbil att sätts det in ett värmeskåp ist för micro så ligger min avskedsansökan på bordet innan ni har hunnit stavat till "värmeskåp", jag fick micron och den är överlägsen till att värma.Sen om det är ont om plats är ju värmeskåpet bättre än inget alls
Vi har både micro och värmeskåp på jobbet men att värma mat i en låda i micro funkar dåligt maten blir ofta kall i mitten men häller man upp det på tallriken så funkar det men plåtlådan är Thumbsup