Inställning?
Om du säger att du tänker värma huset genom att dra upp din brineslang ur borrhålet och kasta den i poolen istället för att du då får KB-in på 20 ºC 
Om jag då svarar att det är som att pinka på sig, varmt och skönt till en början och sedan bara kallt och tråkigt.
Tycker du då att det är en dålig inställning?Jag svarade inte så utan påpekade vad som var fel i hans teori.
Utan personangrepp 
Nej nej inga personangrepp - inte så jag menar.

Jag menar bara att ett GDS projekt behöver inte nödvändigtvis ge någon nytta. Nyttan kommer av att testa och lära. Till slut har någon uppfunnit en ny och smart idé/produkt. eller blir tvingad att lägga ner idén. Oavsett vilket är det ju ett klassiskt GDS projekt eller hur?
Därtill vet du ju själv hur en GDSare fungerar!? Det räcker inte med att droppa några siffror utan vidare underbyggnad för att få en sådan att sluta. Hur ska den personen veta att du vet svaret på alla frågor bättre än någon annan?
Jag tror man främjar uppfinningsrikedom, nya lösningar, förbättringar av befintliga på ett helt annat sätt.
Så jag håller med hplp.
DÄREMOT kan det mycket väl vara så att tråden ska ligga i FLVP och inte i GDS om det har jag inte mycket att säga Thumbsup