0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Vad skulle man ha grannfastigheten till?
När det gäller vitvarorna bedömer jag att den som köper det väl måste köpa nya.
Att bo i under tiden man renoverar 30-tusenkronorsfastigheten...Ja, jag nämnde dom för att visa att det förmodligen finns el indraget i huset, men att den är avstängd. Förmodligen pga obetalda räkningar...
Ja, el borde det väl finnas där, annars skulle dom väl inte ha kunnat tillverka sprit
problemet med stugor och en av anledningarna till höga priser är a) veckohyra (hyr ett år och det blir billigare)b) inte full beläggning (nästan alla veckopriser har säsong)Därutöver påverkar husets placering i förhållande till diverse för/nackdelar priset. Samma hus skulle kosta ännu mer om det låg invid backen i verbier. Eller mindre om det låg mitt i en granskog 5 mil från närmsta tätort och sjö (är det möjligt) i småland.
Köp en gammal obesiktad husvagn att bo i medans du renoverar.Blir en bra släpkärra sedan.
En krona för en ny CTC-panna är väl aldrig fel?
Meja ned allt och smälla upp någe liknande http://www.ultimatemarket.com/PublishedService?file=page&pageID=9&groupID=470&action=viewPromotion&itemcode=21204Lite förenklat alltså... drömma kan man ju alltid, iaf åt rätt håll från E-län sett...
"inträde i bostadsbyggnaden bedöms vara förenad med risk. "En utmaning även för den mest händige