0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Eller varför inte köpa en liten bärbar dator fixar allt som en platta gör och går att skriva lite längre på.
Har dom funderingarna oxå men ska jag ha en dator kopplad till TV:n har jag högre krav och då blir det dyrare Ska en vanlig dator vara kopplad till TV:n ska den gå att spela de mest krävande spelen samt ha ett trådlöst tangentbord som lämpar sig för spel...
Men om du köper en platta har du inga krav alls ?
Man får en bra dator för samma pengar som en ipad och den kan bra mycket mera .
Jo då, för att just ha en som man kopplar till TV:n för att ha till nedladdning av film för att sen se på TV:n så behöver det inte bli dyrt, en laptop med HDMI och ett trådlöst mini-tangentbord ThumbsupJa jag blir snart yr i huvudet av detta
Jag tror grundproblemet är att Joka vill smörja frugan med en fin present, men för att motivera priset så försöker han komma på olika sätt han själv kan ha nytta av den på...Om jag skulle köpa nåt jag kunde bära runt på hemma och vid behov koppla in i TV'n för att se på lagrade filmer så skulle det bli ett USB-minne och inte en iPad...
ipad och itv med airplay. Finns "server" mjukvara för att få en annan mac typ mac mini att låtsas vara en airplay kompatibel enhet.
men har ni frågor om ipad rekommenderar jag svenska ipad gruppen på facebook