0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
det bästa som kan hända är att det inte går att spela senaste mördarspelet, om han nu är 10 år
jo det är klart. Bra spätta behövs för många spel oavsett om man mördar eller inte nu är ju killen 10 och borde sitta och rita med kritor (säger jag när mina använder ipod och ipad från 1 år, men i alla fall). Gissningsvis är det värt så sjuuukt mycket att kunna lira på sin egen burk på sitt eget rum att det inte gör något att man får dra ner grafiken rejält. Därtill finns det ju en trevlig trend nu för tiden med spel som kräver mindre grafik. Minecraft är ju ett sådant exempel. Inte fan hade min c64 bra grafik men jäklar vad det gick o spela ändå
Så jag tror det är av godo och en del av samhällets utveckling som är mer eller mindre omöjlig att motverka. Det är bara se på sig själv hur man använder datorer och telefoner i stället för att sitta parkerad framför teven.
Mördarspelet funkar utmärkt och även andra spel vi ska prova med GTA4 bara tid finns grabben verkar helnöjd och jag tycker det verkar som en riktigt bra dator den är snabbare än min man får mycket dator för 3000 kr numera.