0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Nu har jag i tre olika trådar sett hur "vuxna" människor notoriskt använder sig av nedvärderande noll-debatt endast i syfte att förlöjliga andra.Den här sortens "vuxen-mobbing" är ett bevis på mycket låg intelligens och total avsaknad av sunt förnuft.Inte sällan är dessa filurer "dignitärer" inom VP-teknik.Man kan tydligen arbeta i 15 år med en teknisk sak utan att ens kunna grunderna i t.ex. ellära.Det enda man är duktiga på är att smäda andra människor utan grund.Att det fenomenet från vissa stackare ökar just idag, beror det på baksmälla?Några drack visst ymnigt några dagar i förskott?Sandlåda är det i vilket fall.Knappast ett forum man vill stanna i.
Om det är mig du syftar på så ta det i PM, knappast ngt som andra är intresserade av. Man måste tåla att andra har en annan åsikt än en själv, klarar man inte det bör man nog hålla sig ifrån forum.
Skit bakom tangentbordet kanske.
Tro vad du vill, där tog du bort ordet kanske också... ThumbsupJodå har arbetat med support många år också.
Kom igen nu, vadå mobbing? Ofta tänker jag kockjävel eller förbannade Tok gubbe eller smurf faaan. Men dem tycker ju orakel kräk om mig, allt i 2 dagar tills vi blir vänner igen ThumbsupJag ser ingen mobbing, kanske är jag då den som mobbar Inte min mening, vi hugger ju bara lite eller hur kockis?? Ja det var mig du sa det där till, vid ett flertal ggr Och det vet du också