Jag vet inte om jag har något speciellt behov av en gammal Puls maskin. kanske är detta idioti!
men jag kollar med er om det finns någon som har en greenline puls fyra till salu/byta/skänka. ni vet den utan beredare som bygger 600x600x600 typ.
KRAV: kompressorn ska fungera. allt runt omkring får vara hur trasigt som helst. kommer slita ur de mesta ur skåpet.
tanken kläcktes förra året. att köra en puls som "tillskott" till min HT Plus C9:a som redan idag klarar av extrema -25, -30 grader utan tillskott. m.a.o den täcker väl 100% av husets effektbehov redan å går hur jäkla billigt som helst. skulle väl vara för att avlasta min C9:a lite kanske. jag vet inte bl.a har den ju sämre cop än min C9:a.. kan ju inte trolla med min kombinerade jord/berg anläggning på totallängd 400 meter heller. men jag räknar iskallt med att mitt borrhål lämnar bra med effekt jordvärmen är även nedlagd med extra kärlek.. så kommer jag billigt undan så kan jag nog tänka mig att testa kombinera detta på lek då en puls inte just tar någon plats i pannrummet. jag finns i dalarna. kontakta mig direkt här eller PM.