0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
låta lite halvt seriös, tycker jag.
Men 85 Cent inkl. frakt till byggplatsen verkar ett bra pris.
Men vad jag hörde på Intersolar får man inget bidrag mer i Tyskland om man monterar anläggningen "i fält", dvs den måste byggas på ett tak.
Hur är det med svensk moms och tull avgifter?
Jo, det är klart.Även flashlistan är viktigt vid köp. Ser till att den följer med.
Hej !Vill starta ett litet projekt med solceller. Tyskarna har top-erbjudanden till mig Thumbsup (tycker dom i alla fall) .... tysk vara .... från 0,85 EUR per W inkl. frakt till byggplatsen ! (om det även gäller Sverige och Österrike ) ... monokristallina celler .... Läs gärna och kommentera ... vad tycks ? AKTUELLE Topangebote für Sie: Yingli 230 + 185 Wp ACHTUNG: Bestpreis im Markt! Seriöser Anbieter - Lager Deutschland. CSI alle Nennleistungen vorhanden - ab Lager Deutschland. Container und Kommissionsware! Als Top Preis-/Leistung: Hochleistungssolarmodul (Hersteller wird nur bei schriftlicher Anfrage mitgeteilt) Poly und Monokristallin verfügbar. Deutscher Rückversicherer - 10 Jahre Produktgarantie - 25 Jahre Leistungsgarantie - Ware ist sofort verfügbar - ab 0, 85/Wp >> FREI BAUSTELLE Linuo zum Kennenlernpreis. Q-Cells alle Serien. Umfassendes Portfolio auf Anfrage. Nur Ware ab Lager Deutschland! Bei Bedarf komplette Logistikorganisation zu ihrer Wunschadresse. Container oder Komissionsware. Seriöse Zahlungsmodalitäten. Keine Anzahlungen nötig!