0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
då det inte finns "Rätt Modell"
Vad är det som inte duger med fabriks/massproducerad drag tycker du?
Citat från: Dr Chun-Lan skrivet 24 juli 2011, 23:19:03då det inte finns "Rätt Modell"Hmm, jag är storfiskare som har tagit det mesta i alla storlekar och har aldrig känt något behov av att bygga egna drag.Vad är det som inte duger med fabriks/massproducerad drag tycker du?Jag har i princip aldrig gått "bet" när jag varit ute, även om alla gånger inte storleken som jag velat infunnit sig som jag jagat. Men man kan inte påverka vattentemperatur, lufttryck mm som faktiskt påverkar fiskens intresse till aktivt jagande av föda mer än ett drag. Det enda du kan aktivt påverka, det är att befinna dig med betesvalet på det djup som aktivt jagande fiskar befinner sig.Lite märkvärdigt skulle jag vilja påstå min gode doktor eg!
Hmm visst Vanliga wobblers är inte nån lysande affär att tillverka då det finns 32 st på dussinet å det finns att få tag på riktigt billiga drag...men.....förklara då varför 2 st exack likadana drag fiskar olika bra ...ett kan funka väldigt bra medans det andra ej funkar just nått
Hu så hemskt det skulle va om det är grabbens som funkar bäst!