0 medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.
Smurfen: ser du någon skillnad på opera mini efter att jag aktiverat permanenta kopplingar till databasen?
Om vi nu ska små gnälla, så om man skriver ex. Kabel i elcentralen, svar: Each word must be at least two characters long. Engelska igen.Felet i Themes\default\languages\Errors.swedish.php Rad 301'Orwell "Animal Farm" -film som sökförslag nej nej, ändra till något mer relevant. Themes\default\languages\Search.swedish.php Rad 107Om man nu vill även fixa småfix. :,v(
nya svar borde vara tillgängligt i slutet av varje sida. snart ber jag väl om att någon ska läsa och svara på trådarna automatiskt nejdå... men just den här typen av grejer. som man gör 1000 gånger per dag känns det som, scrollar upp hela vägen till toppen och sedan klickar på nya svar.
Fixat.Skall kolla igenom hela de där textfilerna när jag blir pensionär... Men kom gärna med fler sådana fel som ni hittar. Thumbsup
Gör som jag, i dina profilinställningar kan du välja "visa senaste inlägget först".Då slutar du alltid läsa längst upp, och har direkt tillgång till genvägarna.
Snabbt fixat ThumbsupHjälp SMF användarhjälp är ju lite märklig. Men det kommer väl mer senare.
Frågor som kan bli utsatta för ifrågasättanden eller debatt kan man ha där, och länka till en diskussionstråd i ämnet hellre än att det skall komma en massa svar i själva artikeln.Skall kolla om det går göra dolda tavlor, alltså tavlor som inte syns, men som finns och som man kan länka till från ett menyval som "Vanliga Frågor", det skulle också kunna funka bra, och då skulle jag kunna sortera dem genom att editera inläggen i den tidsordning jag vill att de skall ligga i listan.Där kan jag låsa alla ämnen för att undvika debatt i artiklar eller guider.