0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Citat från: TokJan skrivet 26 juni 2011, 22:10:43Vad jag förstod så kommer 1kw av tillförd energi och 5-30kw från omvandling av Nickel till Järn?Du får nog läsa på lite till detta är ganska seriöst och det är miljardbelopp nedplöjt...
Vad jag förstod så kommer 1kw av tillförd energi och 5-30kw från omvandling av Nickel till Järn?
Vi har väl 65 år vad jag vet, men man får jobba till 67år..
Konstigt att inte jänkarna gör detsamma. Med den typen av oansvariga och korrupta politiker som de uppenbarligen haft i Grekland så förstår jag deras frustration.Generalstrejk är nog inte lösningen, men en fullt begriplig reaktion.
USA:s skuld/capita är väl i princip identisk med Greklands.
Just i elektrolys av olika materia kan stora mängder energi frigöras.På samma sätt som inom kärnkraften, men utan dess risker, visst är man skeptisk, men när det kommit så här långt - och granskats av oberoende forskare (om det nu finns) - och skall byggas kraftverk med tekniken, så finns det trots allt rätt mycket som talar för att det kan vara något riktigt intressant på gång.
Ja Grekerna är världens dummaste:http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13248396.ab(Live TV från Aten)