0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Citat från: drjukebox skrivet 14 juli 2011, 13:50:24Har haft Ipad men kom aldrig på vad jag behövde den till. Flashig var den.Mer nöjd med min netbook.Flash är faktiskt ett stort problem, minneskrävande och buggigt.En telefon ska ha riktiga knappar man kan trycka på. Alldeles för många tillfällen då touch inte duger.Mycket roligare att spela angry birds på en iPad en en netbook
Har haft Ipad men kom aldrig på vad jag behövde den till. Flashig var den.Mer nöjd med min netbook.Flash är faktiskt ett stort problem, minneskrävande och buggigt.En telefon ska ha riktiga knappar man kan trycka på. Alldeles för många tillfällen då touch inte duger.
Citat från: rabalder skrivet 14 juli 2011, 14:00:02Citat från: drjukebox skrivet 14 juli 2011, 13:50:24Har haft Ipad men kom aldrig på vad jag behövde den till. Flashig var den.Mer nöjd med min netbook.Flash är faktiskt ett stort problem, minneskrävande och buggigt.En telefon ska ha riktiga knappar man kan trycka på. Alldeles för många tillfällen då touch inte duger.Mycket roligare att spela angry birds på en iPad en en netbook Prexis vad jag skrev, jag hittade inget MENINGSFULLT att göra med en Ipad. 6000 för att spela Angry Börds? Företagen ratar ipad, och de används mest av leksugna pojkar, stora & små.Folk med Iphone sitter och kliar på dom hela tiden, som heroinister ungefär. Glad jag inte är en i det gänget...
iPhone hade inte varit dum alls om dom hade skippat iTunes och gjort det öppet att flytta filer mellan dator/telefon eller telefon/telefon likt android och win´s dra och släpp eller copy/paste.
Citat från: V70tdi skrivet 14 juli 2011, 17:18:34iPhone hade inte varit dum alls om dom hade skippat iTunes och gjort det öppet att flytta filer mellan dator/telefon eller telefon/telefon likt android och win´s dra och släpp eller copy/paste.Menar du att det inte funkar med ifåne funkar ju med allt annat i stort sett.
Citat från: smurfen72 skrivet 14 juli 2011, 17:28:42Citat från: V70tdi skrivet 14 juli 2011, 17:18:34iPhone hade inte varit dum alls om dom hade skippat iTunes och gjort det öppet att flytta filer mellan dator/telefon eller telefon/telefon likt android och win´s dra och släpp eller copy/paste.Menar du att det inte funkar med ifåne funkar ju med allt annat i stort sett.Nope det funkar inte. Det enda som går att köra så är bildarkivet som jag sett men jag har ju inte mer än testat lite lätt och valde annan lur efter det då jag gillar att lätt kunna kopiera MP3, dok mapparna mellan telefonen och flera datorer. iTunes var för bökigt för enkelt och snabbt handhavande.