0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Åker i dag på en BMW 650 i dag en kanon hoj om man inte har så bråttom .
Jag tog kortet 23 år gammal och körde en 600a i 1,5 år innan jag kraschade mig sönder och samman fullständigt, spenderade 2-3 månader i rullstol och 6 månader på kryckor. Efter runt 8-10 månader var jag helt återställd så när som på två fingertoppar som inte växte ut igen.Nuförtiden tävlar jag enbart och håller mig borta från gata helt. Kör i 125GP-klassen med talangfulla 16-åringar och några mer, som jag själv, halvt överåriga gubbar.
Citat från: smurfen72 skrivet 29 maj 2011, 11:26:57 Åker i dag på en BMW 650 i dag en kanon hoj om man inte har så bråttom .Ahh, min far har en sådan, vilken jag passar på att låna när tillfälle ges.Trevlig bekväm hoj.Har annars åkt räsers för ca 15år sedan, har faktiskt inget direkt sug efter en egen igen, men det kommer kanske när barnen blir äldre.Nu jagar jag cykel utan motor för att börja hårdträna inför vätternrundan 2012.
Jag köpte en Spyder för några veckor sedan, har inget A-kort, och är också rädd att jag skulle köra ihäl mig på två hjul men med tre är ju risken liite mindre.