0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
En rolig episod ut spelades i förarrummet på SL-garaget i Råsta,Vänligen Helge
link=topic=41206.msg398369#msg398369 date=1305456345]Citat från: Varmepump skrivet 14 maj 2011, 11:53:27En rolig episod ut spelades i förarrummet på SL-garaget i Råsta,Vänligen HelgeHej alla:Citat från: 109an Citat från: 109an Jag upplevde det jag såg, som något unikt, att U.E. hade ett så stort genomslag, så att alla som var därinne var helt uppslukade av vad de såg på TV-n.Facket kommunal, hade bord uppställt där, för val till funktionärer, så då var det nån hov upp sin röst och sa: är facket på TV-n, till allmänt jubel!!! Fackkillen sa: tänk om vi hade samma uppmärksamhet.Göran Skytte har senare berättat, att i det programmet, sköt H.A. in en pil i hans hjärta.Läs gärna Skyttes bok, om hans gudsmöten.Vänligen Sune
Citat från: 109an Jag upplevde det jag såg, som något unikt, att U.E. hade ett så stort genomslag, så att alla som var därinne var helt uppslukade av vad de såg på TV-n.Facket kommunal, hade bord uppställt där, för val till funktionärer, så då var det nån hov upp sin röst och sa: är facket på TV-n, till allmänt jubel!!! Fackkillen sa: tänk om vi hade samma uppmärksamhet.Göran Skytte har senare berättat, att i det programmet, sköt H.A. in en pil i hans hjärta.Läs gärna Skyttes bok, om hans gudsmöten.Vänligen Sune
Läs gärna Skyttes bok, om hans gudsmöten.
]link=topic=41206.msg398382#msg398382 date=1305461993]Fattar noll ....vilket svammeldet enda jag vet är att religon har genom århundradena används för att förtrycka å underkasta folk ..gud vet bara hur många krig å hur många som dräpts i religonens namntyp för den goda sakens skull har även en egen teori om att många mäniskor som e djupt religösa är svaga å söker stöd i religinen för att orka med sina liv.det är lättare att använda gud som stötte pelare än stå skälv mitt i eländet hur fan kan man annars gå med i sekter å sånt skit där dom hjärn tvättar folk i guds namn nää f.y fan förbjud all sorts religon å skit låt var å en ta eget ansvar för sitt liv...så slipper vi religösa fanatiker bomber å krig
så slipper vi religösa fanatiker
Citat från: Dr Chun-Lan ]link=topic=41206.msg398382#msg398382 date=1305461993]Fattar noll ....vilket svammeldet enda jag vet är att religon har genom århundradena används för att förtrycka å underkasta folk ..gud vet bara hur många krig å hur många som dräpts i religonens namntyp för den goda sakens skull har även en egen teori om att många mäniskor som e djupt religösa är svaga å söker stöd i religinen för att orka med sina liv.det är lättare att använda gud som stötte pelare än stå skälv mitt i eländet hur fan kan man annars gå med i sekter å sånt skit där dom hjärn tvättar folk i guds namn nää f.y fan förbjud all sorts religon å skit låt var å en ta eget ansvar för sitt liv...så slipper vi religösa fanatiker bomber å krigCitat från: Dr Chun-Lanså slipper vi religösa fanatiker Hej Alla,Det finns en internationell organisation som heter Gideoeniterna, som har kontor i 193 länder, de sista var Butan och Syrien.Under den tid de arbetat, har de delat ut 1,4 millijader nya testamenten.Guds Ord behåller ställningen, den mest lästa bok.Börja läs den och få ett förändrat liv, det finns kraft i det ORDET.Vänligen Sune.
Under den tid de arbetat, har de delat ut 1,4 millijader nya testamenten.Vänligen Helge Fossmo.
Under den tid de arbetat, har de delat ut 1,4 millijader nya testamenten.
Citat från: Varmepump skrivet 15 maj 2011, 22:06:41Under den tid de arbetat, har de delat ut 1,4 millijader nya testamenten.Hej alla:Om vi antar att dessa böcker kostar 10:- styck att tillverka. På vilket sätt tror du att folket har blivit mer hjälpt av att få varsin bibel jämfört med att ha fått 14 miljarder kronor?
Om vi antar att dessa böcker kostar 10:- styck att tillverka.
Citat från: Varmepump skrivet 15 maj 2011, 22:06:41Under den tid de arbetat, har de delat ut 1,4 millijader nya testamenten.Vänligen Helge Fossmo. Är det fler än 1,4 miljarder?Även jag har en gammal bibel i bokhyllan men jag läser den aldrig så det betyder nada.Om det nu är så att så många är religiösa, varför sitter prällen och kyrkvaktmästarn bara tillsammans med 2 gamla kärringar i kyrkan? Undantaget är väl sekttomtarna som har bättre uppslutning.Citat från: 109an 2 gamla kärringar i kyrkan?
2 gamla kärringar i kyrkan?
Det har Du ju möjlighet att ändra på, genom att själv gå dit.Vänligen Helge