0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Är den verkligen det....om man nu jämför med små bärbara...Klart man slipper fälla upp skärmen... det kan ju vara lite påfrestande kanske...
Tack för tipsen så långt. Verkarsom man måste zooma för att sätta cursorn mitt i ett ord. Fortfarande ingen lösning på att skrolla utan att skrollist finns.någon som testat tapatalk? Är det något o ha, stöder svenska forum detta?
Citat från: rabalder skrivet 27 mars 2011, 13:17:27Tack för tipsen så långt. Verkarsom man måste zooma för att sätta cursorn mitt i ett ord. Fortfarande ingen lösning på att skrolla utan att skrollist finns.någon som testat tapatalk? Är det något o ha, stöder svenska forum detta?För att sätta cursorn mitt i ett ord, tryck på ordet och håll kvar så kommer ett förstorinsglas upp, dra fingret så att cursorn hamnar där du vill ha den, släppScrollning, svep med fingret på sidan.Fortsätt läsa på i användarhandledningen. Thumbsup
Citat från: tipo874 skrivet 27 mars 2011, 18:09:10Citat från: rabalder skrivet 27 mars 2011, 13:17:27Tack för tipsen så långt. Verkarsom man måste zooma för att sätta cursorn mitt i ett ord. Fortfarande ingen lösning på att skrolla utan att skrollist finns.någon som testat tapatalk? Är det något o ha, stöder svenska forum detta?För att sätta cursorn mitt i ett ord, tryck på ordet och håll kvar så kommer ett förstorinsglas upp, dra fingret så att cursorn hamnar där du vill ha den, släppScrollning, svep med fingret på sidan.Fortsätt läsa på i användarhandledningen. ThumbsupHur kul e de?Scrolling i denna svarsruta funkar inte!
Citat från: rabalder skrivet 27 mars 2011, 23:00:06Citat från: tipo874 skrivet 27 mars 2011, 18:09:10Citat från: rabalder skrivet 27 mars 2011, 13:17:27Tack för tipsen så långt. Verkarsom man måste zooma för att sätta cursorn mitt i ett ord. Fortfarande ingen lösning på att skrolla utan att skrollist finns.någon som testat tapatalk? Är det något o ha, stöder svenska forum detta?För att sätta cursorn mitt i ett ord, tryck på ordet och håll kvar så kommer ett förstorinsglas upp, dra fingret så att cursorn hamnar där du vill ha den, släppScrollning, svep med fingret på sidan.Fortsätt läsa på i användarhandledningen. ThumbsupHur kul e de?Scrolling i denna svarsruta funkar inte!Jodå. Jag skriver detta på min iphone, och jag kan scrolla rutan med tvåfingersdragning. Med ett finger scrollar jag hela sidan, med två fingrar bara denna ruta.