0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Finns ju limfog skiva Thumbsup
Om Elitfönster är bra eller inte kan jag inte svara på men jag skulle aldrig få för mig att sätta in några nya fönster på boningshuset, det skulle sabba utseendet totalt. På drängahuset däremot som är byggt på 70 talet där hade huset nog till och med blivit snyggare än med nuvarande fönster.Det kanske inte är det billigaste alternativet att renovera sina gamla fönster , det kan till och med bli dyrare än att köpa helt nya och man får inte lika bra U-värde som med ett nytt. Det hela beror ju på vad man värdesätter högst, har man inget speciellt hus med en viss charm eller utseende så kan det ju kvitta känns det som.
De allra basta fonstren kommer fran Traryds-fonster, tycker jag.MDF ar utmarkt bra.Aluminium ar utmarkt bra.Det kommer snart en ny kampanj om du missar den har, ingen bradska men att betamma sig.Fonstren fran 1968 kanske ar sa bra att de kan renoveras men vara gjordes pa 70-talet och var kass. Om mojligt renoverar man fonster, det ar den basta affaren.VP tar hand om eventuell forlust i U-varde.