0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Ring nibe support.
Citat från: Carl N skrivet 13 mars 2011, 16:30:55Ring nibe support.Är det nåt speciellt med utegivaren? Kan inte en vanlig tempgivare till Niben användas? Den jag har sitter i en vanlig Kulodosa och ser likadan ut som dom som Nibe skickar gratis när nån är trasig.
Citat från: bopakoster skrivet 14 mars 2011, 13:56:44Citat från: Carl N skrivet 13 mars 2011, 16:30:55Ring nibe support.Är det nåt speciellt med utegivaren? Kan inte en vanlig tempgivare till Niben användas? Den jag har sitter i en vanlig Kulodosa och ser likadan ut som dom som Nibe skickar gratis när nån är trasig.De har kanske slutat med detta eftersom de är så djävulskt dyra. Undligt med detta priset att kvaliteten är så usel. _/-
Såhär ska den se ut:
I dosan sitter det en vit kopplingsplint. I den sitter det en svart kabel med två ledare som avslutas med själva givaren som även den är svart.
Citat från: Immobil skrivet 14 mars 2011, 15:11:12I dosan sitter det en vit kopplingsplint. I den sitter det en svart kabel med två ledare som avslutas med själva givaren som även den är svart. Ja jag vet. Men vet inte om mina reservgivare 518722 passar. Har skickat en fråga till Nibe. Återkommer när dom svarat.