0 medlemmar och 19 gäster tittar på detta ämne.
Citat från: Rickard skrivet 19 juni 2011, 19:19:11Om du vill och godkänner det kan jag leta rätt på dem allihop, även de raderade (tror jag), men av någon anledning tror jag inte att det skulle gynna din sak i denna debatt. Nu ska jag ge dig ett gott råd... affärsman till affärsman.... lägg ner din debatt och dra dig tillbaka, det blir bara fler o fler hits på google som du absolut inte vill ha.Jag har redan kopior i min maillåda på PMena och totalt under dom senaste 12 månaderna hade jag 7 stycken medlemmar med starka synpunkter.Att du nu försöker begära mitt tillstånd att glo i min PM låda förstärker bara mina misstankar att du nu försöker på ett legitimt sätt sopa undan ditt agerande som jag misstänker dig för.DU HAR INGEN SOM HELST RÄTT ATT BÖRJA SNOKA I MINA PM SÅ FÖRSÖK INTE.
Om du vill och godkänner det kan jag leta rätt på dem allihop, även de raderade (tror jag), men av någon anledning tror jag inte att det skulle gynna din sak i denna debatt.
Jag tror inte du gör det direkt medvetet och det kan förklara att du inte kommer ihåg alla dina påhopp.
Allra bäst hade ju varit om de hade förbjudit kolkraftverk istället...
Though the plants have declared “unusual events,” the lowest level in the emergency taxonomy used by federal nuclear regulators, both were designed to withstand this level of flooding, and neither is viewed as being at risk for a disaster, said a spokesman for the Nuclear Regulatory Commission.
"The optimal policy is to pursue a portfolio approach, with each of the different technologies playing a role."It suggests the following, illustrative scenario for decarbonising electricity by 2030:• 40% renewables• 40% nuclear• 15% carbon capture and storage• Up to 10% gas without carbon capture and storage