0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
hej har börjat logga min elberedare för att se hur många kw jag plöjer genom den en normal sässong loggningen började 2011-03-01 å ska fortgå tills i okt...så får jag med våern hösten å sommaren
Hej skrämmande länk...frugans kostnad...6683 kr/år fy fan vore billigare å ha en dirty fru....ungarnas å min duchning kostar ca 1100kr per år dvs 4x 1100kr total kostnad för oss per år med eluppvärmt vatten skulle då va 11 083 kr suck min ide från i fjol framstår som ett fynd,allla i familjen följs 2-3x i veckan å simmar på komunens badhus kostnad 1200kr per år...loggen står i dag på ca 25 kwhar loggat tis till lör ....5 dagar så jag har ca 5 kw per dag nu i spetsvärme till elberedaren tänkte logga mån för månad om det e ok ?
hej nu är kostnaden uppe i 13 dagar å 72 kwh ...ger ca 5,5 kwh per dag...är det hyfsat eller ?
hej jag har tillsatt 5.5kwh pwer dag resten står solen för....sen vet jag ej hur mycket vatten jag förbrukat...mäter liksom inte hur många lit vi använder i varmvattenskulle va skoj å se hur många kwh jag skulle förbrukat utan sol