0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
HejTog ett serviceavtal hos dom på båda pumparna jag har hemma, blev bra mycket billigare än hos den firman jag använde förut och jag fick service av dom i veckan, kom ut en kyltekniker i stripad bil o servade, inge problem, och jag tyckte det funkade bra, ringde även in till dom i jan när jag fick felkod på den panasonicen, dom har ju en riktig kundtjänst till skillnad mot andra.... aktörer.har funkat bra för mig och det verkar mer som att så fort det kommer ut något nytt på marknaden så är det alltid folk som har en åsikt utan riktig fakta, förmodligen så att dom gamla installatörerna och deras sk energirådgivare ska kunna fortsätta med sitt mygel och höga priser.kan rekomendera svensk vvs support utifrån mina erfarenheter, dom har sköt sig hittills.
Undrar om det är samma Marcus Åberg som är styrelseledamot i teleföretaget?
Knappt misstänksamt när användare är skapad, skrivit ett inlägg och inte varit inloggad sen dess typ. Hoho.
hallåEn bekant har tidigare råkat ut för "Svensk VVS Support", trots spärr i NIX.Personen i fråga har inte haft avsikt att ingå nåt avtal med dom, han förstod inte att han svarade ja på ett avtal i telefonen.Fick till slut kontakt med dom, och de gick med på att makulera avtalet. Så det var ju schysst av dom Frågade honom också om de tar hänsyn till NIX-registret. Svaret var "... det brukar vi göra." My ass !Som sagt, deras sajt och avtal tyder på inte helt seriös verksamhet:- Just bara faktumet att Svensk VVS Support är en "bifirma" till callcenterföretaget TM Direkt AB, och en ordinarie styrelseledamot.- Sajten har ingen information om organisationsnummer- Avtalsvillkoren (http://www.svenskvvssupport.se/?pageid=17) är gjorda för att "lura" folk. Bl.a måste man skicka in en uppsägning med vanlig snigelpost minst tre månader innan avtalstidens slut.