0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
ja alltså detta med religionen har ju spårat ur fullständigt, allt verkar vara tillåtet om det sker pga. religion.. självklart ska grabben din fortsätta ha rånarluvan på sig sålänge det finns de som bär burka!! han får ju säga att han dyrkar satan eller nåt, så blir det såkert accepterat..
Hej alla vänner, livet är fullt av överraskningar. Jag trodde att det var vuxna vänner på detta forum!!!En rånarluva ingår ju utrustningen av en kriminell handling, borde därför beslagtags, eftersom det är en kriminell utrustning. Väcker hos många smärtsamma minnen. Har själv haft två inbrott i vårt hem, då kan man inte förstå, att vuxna kan tillåta barn och ungdomar att ha sådana luvor.Har blivit rånad i Jerusalem av en arab, kanske var han en muslim.Har förlåtit de som har förbrutit sej mot oss, så nu är jag fri från hat.Vänligen Sune
Citat från: Varmepump skrivet 12 april 2011, 21:28:08Hej alla vänner, livet är fullt av överraskningar. Jag trodde att det var vuxna vänner på detta forum!!!En rånarluva ingår ju utrustningen av en kriminell handling, borde därför beslagtags, eftersom det är en kriminell utrustning. Väcker hos många smärtsamma minnen. Har själv haft två inbrott i vårt hem, då kan man inte förstå, att vuxna kan tillåta barn och ungdomar att ha sådana luvor.Har blivit rånad i Jerusalem av en arab, kanske var han en muslim.Har förlåtit de som har förbrutit sej mot oss, så nu är jag fri från hat.Vänligen Sune För att inte tala om koben och skruvmejslar, sätt dit alla som äger sådana. Och bilar. Och skor. Ja vafan, bunta ihop dom och slå ihjäl dom hela bunten, har dom inte gjort nåt kriminellt redan har dom säkert tänkt göra det i framtiden!
Hej alla vänner, livet är fullt av överraskningar. Jag trodde att det var vuxna vänner på detta forum!!!En rånarluva ingår ju utrustningen av en kriminell handling, borde därför beslagtags, eftersom det är en kriminell utrustning.