0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Jag gissar att du därmed har en bra lösning på "problemet"?
och detta baserar du då på erfarenheten av de 7 länder du bott i och då framför allt din anpassningsförmåga som varandes flykting från politiskt eller fysiskt våld? För övrigt håller jag helt med om (och anser att vem som helst kan säga detta - och gärna då efter ett plumpt inlägg och därmed ett sätt att lamslå en eventuell diskussion eller helt radera behovet av att i övrigt motivera inlägget) "Men har man en egocentrisk bild och vägrar att acceptera andras värderingar o samtidigt vägra förhandla om sitt eget beteende så går det åt pipan.Denna simpla regel gäller för alla i samtliga riktningar." och så gillar jag det där med frågetecken och utropstecken!!
Vi har bott i 7 olika länder och har alltid sett till att anpassa oss så långt det gå till landets seder o kultur.Detta har ALDRIG varit ett problem och via har alltid mötts med ett hjärtligt välkomnande för att vi gjort våra uppoffringar.Kan det vara så att om man inte tar seden dit man kommer så går det åt pipan.
Varför ska du diskutera precis allt? Låt var och en ha sin åsikt och sluta tjafsa.
låter som det finns massa muslimer i stora Norsjö........
Citat från: Northkingen skrivet 24 februari 2011, 07:36:24Varför ska du diskutera precis allt? Låt var och en ha sin åsikt och sluta tjafsa. Det här är ett forum, är inte tanken är att man ska diskutera saker här?
Detta med religon kommer alltid att vara ett känsligt ämne och hur än vi diskuterar det här på värmepumpsforumet så kommer vi inte till att lösa problemen.....
sen så tror jag inte att det var TS avsikt att tråden skulle hamna om religon och rasism vilket tyvärr tråden börjat göra.