0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Att styra TV, hemmabio o.s.v. med mobilen kan aldrig vara enklare än att göra det med avsedd fjärrkontroll, utan visar att ditt INTRESSE för mobilen gör att du aktivt söker alla möjligheter att få användning av den.
Tja, jag har i alla fall inte tid eller lust att lära mig allt som behövs för att komma dithän att jag kan använda mobilen till sånt.Ids inte ens skaffa mig en dreambox efter allt krångel jag sett andra ha med dem.Men vi är ju alla olika, och tur är väl det.
Citat från: Rickard skrivet 19 februari 2011, 21:37:12Tja, jag har i alla fall inte tid eller lust att lära mig allt som behövs för att komma dithän att jag kan använda mobilen till sånt.Ids inte ens skaffa mig en dreambox efter allt krångel jag sett andra ha med dem.Men vi är ju alla olika, och tur är väl det.Det är ju just det som är det fina med iPhonen, i stort sett allt är busenkelt och fungerar.Glömmer jag den hemma en dag så är ju hela dan förstörd.Dreambox är linux liksom Android, de Androider jag har haft (3st) har alla krävt betydligt mer handpåläggning för att fungera bra och då förstår jag att man tröttnar så som du kanske gjort på X10 mini.
Vill man vara lite elak skulle man kunna konstatera att vi har en skola som inte klarar av att lära vära barn att läsa och skriva,