0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Citat från: pricken skrivet 10 februari 2011, 00:29:48Win Xp på klienterna?japp på 2 eller 3 av datorerna den 4 kör vista
Win Xp på klienterna?
va inne på att montera fast ett tid ur på routern å bryta strömen tex kl 03.00 varje natt
Släng upp modelbeteckningen på dom...
Citat från: pricken skrivet 11 februari 2011, 20:49:20Släng upp modelbeteckningen på dom...Hej ..3Com Modell: WL-537 Serienr :3CRWER100-75 ger mig f-n på att dom skulle funka skit bra bara jag fick ladda in senaste progvaru uppdateringen...tyvärr så verkar den ej att gå få tag på.. hittar nån av uppdaterings filerna så e jag oerhört tacksam,fina 2-3 olika filer som e släppta vid olika datum...det kvittar om filen ej är den sista släppta allt är bättre än det som i dag sitter i routrarna vill ni så dra in filen på min e post joakim_forsman@yahoo.se tror dom va ca 3-4 mb så det bör gå bra att skicka domPS Cnet routern verkar funka kalas efter uppdateringen...ha ca 20 mb upp å ner på det trådlösa nätet å 50mb genom kabeldelen i routern så det får duga...+ att den ej hickat till en enda gång sen i går...