0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Det kan ju även bero på att du har lite begränsad erfarenhet. Jag har lite erfarenhet av service på div hushållsmaskiner och hävdar bestämt att Cylinda ligger i den bättre delen av maskinerna. Bra att du fick lätta på trycket genom att skälla lite, men tror du han egentligen brydde sig så mycket det brukar fungera betydligt bättre om man är lite ynklig och hjälplös
Citat från: svenske kocken skrivet 31 januari 2011, 16:51:12Det kan ju även bero på att du har lite begränsad erfarenhet. Jag har lite erfarenhet av service på div hushållsmaskiner och hävdar bestämt att Cylinda ligger i den bättre delen av maskinerna. Bra att du fick lätta på trycket genom att skälla lite, men tror du han egentligen brydde sig så mycket det brukar fungera betydligt bättre om man är lite ynklig och hjälplös Är den nån ide att laga en diskmaskin i dag Tycker man kan kräva att den ska hålla minst 5 år utan reparation sen är det nog bara skrota om det blir fel på den. Min cylinda är made in sweden kanske därför jag inte riktigt gillar den.
Jaha, jag läste en rapport någonstans där det skrevs att livslängden på vitvaror sjunkit i takt med lägre energiförbrukning... många A och Plus. Själv är jag av den åsikten att byt inte ut några vitvaror så länge det funkar.