0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Det finns väl mycket Och jag vill inte moralpredika men utsätt honom inte för något som ni själva inte skulle vilja bli utsatta för. Det ska vara på gränsen men inte över den, då har alla som roligast. Ett kompisgäng hade bokat gokartbana, brudgummen fick hjälm, overall och genomgång - sen fick han sitta på bänken när de andra körde...Den bästa jag hört talas om är iofs en möhippa men är unisex:Det är upptakten till en möhippa som sträckte sig över lite längre period. Man hade man skaffat sig en kycklingdräkt och talat o för alla hennes vänner, arbetskamrater, släktningar, ja verkligen ALLA att oavsett vad bruden påstår så finns det ingen gul jättekyckling. Det började på arbetet, kycklingen vinkar lite diskret åt henne genom ett fönster när hon sitter i kontorslandskapet. Ingen kollega har sett kycklingen alls. När hon ska gå på spårvagnen hjular det en jättekyckling i parken brevid, samma visa: Ingen har sett den (hur man lyckades med detta vete 17). Så här fortsätter det, kycklingen dyker upp lite här och var och ingen annan har sett den, bara bruden... Dock höll det på att ta ände med förskräckelse då man skickade ett kuvert innehållande kort på kycklingen när den sitter och dricker vin i hennes egna kök. Då ringer hon sin bästa väninna och är komplett hysterisk och ska ringa polisen. Då var det bråda tider i kompiskretsen att lugna ner henne och ta det lite lugnare med kycklingdräkten. Hur det hela slutade vet jag tyvärr inte, om det är en skröna eller inte vet jag inte heller men oavsett så är den jäkligt rolig! Edit glömde ju den här: http://www.kalle-i-sellnas.se/main.html
Vill du ge honom något riktigt roligt som man oftast inte påkostar sig själv, kan jag rekommendera en entimmars prova-påkurs med Chalmers flygklubb (http://www.chalmersfk.se/). Kostar inte så farligt mycket (när vi gjorde det med en kompis kostade det ca 1500 vilket inte blir så mycket delat på de som deltog), men det är en upplevelse att komma ihåg.... Det enda att komma ihåg är att grabben måste vara nykter så det bör vara den första aktiviteten innan ni super ner honom
Låt honom gå en match mot någon duktig i den lokala boxningsklubben...
Citat från: purjo__ skrivet 09 januari 2011, 10:14:19Låt honom gå en match mot någon duktig i den lokala boxningsklubben...Ge han lite stryk innan festen
PainballAlla mot brudgummen om ni inte har lågt till Göteborg kanske Gökboet kan vara någothttp://www.gokboet.se/
Glömde ju att nämna ett annat bröllopsspex jag hört talas om.Strax innan brudparet ska gå in i kyrkan tar bestman brudgummen åt sidan och säger:- Vi hann ju tyvärr inte med någon svensexa... Men du får tusen spänn för varje sekund som du är tyst när du ska svara "ja" framme vid altaret. Får bruden reda på detta innan så är det ingen deal. Right?När det väl var dax knep brudgummen i 30 sekunder, bruden störtgrät och hans kompisar började bli rätt svettiga när de såg tusenlapparna flyga iväg.Ja, det finns mycket kul att hitta på...