0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Citat från: BiggerDigger skrivet 30 december 2010, 20:27:43i bland är det så lätt att han helt enkelt kanske har semester, i Tailand eller liknande. Känner flera inom bygg som är där längre stund på vinter. Nu är det på det viset att det inte bara är jag och det har pågått längre för vissa andra av vad jag har hört...
i bland är det så lätt att han helt enkelt kanske har semester, i Tailand eller liknande. Känner flera inom bygg som är där längre stund på vinter.
Men ärligt Rabalder .dom där uppgifterna hadde du väll kunnat PM privat till Joka känns fel att lägga hans frugas tele nummer här på forumet cocacola
Är det egentligen förenligt med PUL?
Rabalder, jobbar du på CIA? Lägg inte upp mitt liv är du snäll, förmodar att du vet det mesta om mig
Citat från: joka83ed skrivet 30 december 2010, 23:18:12Citat från: BiggerDigger skrivet 30 december 2010, 20:27:43i bland är det så lätt att han helt enkelt kanske har semester, i Tailand eller liknande. Känner flera inom bygg som är där längre stund på vinter. Nu är det på det viset att det inte bara är jag och det har pågått längre för vissa andra av vad jag har hört...... eller så vill han inte veta av dig Står han i skuld till dig? Checka dina skriftliga avtal. Kontakta tingsrätten eller kronolle.
Det kan jag göra själv, vad vill du veta min lilla groupie
Joka jag bytte till en bild av mig själv som avatar,, bara för dig