0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Ja du, Minime, eller ska jag kalla dig "Jagad". Jag hade tänkt rekommendera hembioforum men det tror jag du redan upptäckt...Du kommer få massor av tips...Mitt är Panasonic plasma.//2000
Citat från: 2000 skrivet 23 december 2010, 19:37:51 Ja du, Minime, eller ska jag kalla dig "Jagad". Jag hade tänkt rekommendera hembioforum men det tror jag du redan upptäckt...Du kommer få massor av tips...Mitt är Panasonic plasma.//2000Hej Ja det har jag ThumbsupDet är en TX-P50V20E eller TX-P50G20E som ligger närmat till just nu
Elgiganten säljer V20 för 19990 på mellandagsrean.Bättre TV finns inte
Jag kan egentligen inget om det här, men en bekant som köpte teve nyligen var runt och jämförde bildkvaliteten innan han bestämde sig. Väl hemma så var bilden inte ens i närheten av vad den varit i butiken.Tydligen var det något med digatala vs analoga antennsignaler, men det har du säkert redan koll på
HejHar även kollat på en LG 60PK550N som såg ut att vara bra bild på men det är svårt att säga eftersom dom var på 2 olika affärerdå dom inte går att jämföra bredvid varandra
Citat från: Fattiglapp skrivet 23 december 2010, 20:52:33Jag kan egentligen inget om det här, men en bekant som köpte teve nyligen var runt och jämförde bildkvaliteten innan han bestämde sig. Väl hemma så var bilden inte ens i närheten av vad den varit i butiken.Tydligen var det något med digatala vs analoga antennsignaler, men det har du säkert redan koll på köpte troligtvis en LED-LCD