Antal personer som röstat: 37
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Citat från: leifa.k skrivet 26 januari 2011, 01:00:30Citat från: Oskar P. skrivet 28 december 2010, 21:46:39jag brukar undvika parkering nära andra bilar för det är alltid nån gamling eller barnfamilj som slår upp dörrarna.. Tänker jag också på, för att folk är så jädra nonchalanta. Frugan har numera slutat att gnälla när jag parkerar långt ifrån de andra bilarna, hon förstår numera att man kan slippa besöka bilplåtslagaren...Har ni såna där bilar utan gummilister på sidorna, gummilisterna är ett skall-krav då jag köper bil.
Citat från: Oskar P. skrivet 28 december 2010, 21:46:39jag brukar undvika parkering nära andra bilar för det är alltid nån gamling eller barnfamilj som slår upp dörrarna.. Tänker jag också på, för att folk är så jädra nonchalanta. Frugan har numera slutat att gnälla när jag parkerar långt ifrån de andra bilarna, hon förstår numera att man kan slippa besöka bilplåtslagaren...
jag brukar undvika parkering nära andra bilar för det är alltid nån gamling eller barnfamilj som slår upp dörrarna..
Har ni såna där bilar utan gummilister på sidorna, gummilisterna är ett skall-krav då jag köper bil.
Gummilisten brukar sitta på bredaste stället, fast risken är att om man parkerar bredvid en sån där jävla SUV utan lister, att det blir märken ändå.