0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Nackdelarna är "äpplets" fixa idéer om att begränsa/låsa saker: blåtand, filaccess mm.Itunes är i sig en smärre katastrof och mer bök än nytta (på iPhone som iPod).
Ok, eftersom det inte var just Galaxyn så är nog utlåtandet inte jätterelevant Men vad innebär konduktanskänslighet? Är det ett fläskigt finger med bra blodcirkulation som gäller då? För tjugo år sedan hade jag en klockradio med en snoozeknapp (heter det snooze?) som stängde av vid beröring, eftersom jag nästintill kedjerökte vid den tiden var min cirkulation näst intill obefintlig, och jag fick daska handen kraftigt upprepade ggr för att få den att reagera, medans min varmblodiga hustru bara behövde lägga ett finger på knappen för att få stopp på tjutet.. Edit: Japp, Snooze hette det
Tror Samsungen är bra köp, de gör bra skärmar, Var och köpte Iphone 4 åt min sambo idag på Felia, 32Gb fanns det hemma..men lite onödigt stort, men den var ej stulen!
Citat från: Apan skrivet 15 december 2010, 21:53:02Tror Samsungen är bra köp, de gör bra skärmar, Var och köpte Iphone 4 åt min sambo idag på Felia, 32Gb fanns det hemma..men lite onödigt stort, men den var ej stulen! Varför kan inte din sambo handla själv Apan?
Citat från: kluven skrivet 15 december 2010, 22:17:24Citat från: Apan skrivet 15 december 2010, 21:53:02Tror Samsungen är bra köp, de gör bra skärmar, Var och köpte Iphone 4 åt min sambo idag på Felia, 32Gb fanns det hemma..men lite onödigt stort, men den var ej stulen! Varför kan inte din sambo handla själv Apan? Har du missat att det är jul snart? tomte::
Varför kan inte din sambo handla själv Apan?