0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Ja det går.. På Iphone 4 och Ipad..
Det tråkiga är bara att det inte går att RINGA med en Iphone. Personer som sitter i telefonväxlar vet direkt när någon med en Ipone ringer, ljudet är MYCKET dåligt.
Citat från: hokanp skrivet 30 januari 2011, 14:19:00Det tråkiga är bara att det inte går att RINGA med en Iphone. Personer som sitter i telefonväxlar vet direkt när någon med en Ipone ringer, ljudet är MYCKET dåligt.Har aldrig någonsin hört ngt sådant problem, är det en trollande Android Fanboy igen...
Citat från: Mike skrivet 30 januari 2011, 14:55:02Citat från: hokanp skrivet 30 januari 2011, 14:19:00Det tråkiga är bara att det inte går att RINGA med en Iphone. Personer som sitter i telefonväxlar vet direkt när någon med en Ipone ringer, ljudet är MYCKET dåligt.Har aldrig någonsin hört ngt sådant problem, är det en trollande Android Fanboy igen...Stod en notis i någon tidning innan jul. Har inte Android.. Har en telefon som går att ringa med.
Citat från: hokanp skrivet 30 januari 2011, 14:56:28Citat från: Mike skrivet 30 januari 2011, 14:55:02Citat från: hokanp skrivet 30 januari 2011, 14:19:00Det tråkiga är bara att det inte går att RINGA med en Iphone. Personer som sitter i telefonväxlar vet direkt när någon med en Ipone ringer, ljudet är MYCKET dåligt.Har aldrig någonsin hört ngt sådant problem, är det en trollande Android Fanboy igen...Stod en notis i någon tidning innan jul. Har inte Android.. Har en telefon som går att ringa med.Allt som står i tidningen är inte sant...I Aftonbladet snarare under 50% sanning,andra kanske lite bättre, vi har en ny stor journalistkår i landet som är helt inkompetent om det de skriver om tyvärr, noll källkontroll, noll rimlighetsbedömning osvVisste du tex att iPhone 4 faktiskt har två mikrofoner, en som sitter i toppen som lyssnar på omgivande brus och släcker ut buller och liknande från den andra mikrofonen, i början var det inte intrimmat ordentligt men nya uppdateringar har löst det och det är fantastiskt bra ljud.
Fantastiskt vad mycket personer vet om iPhone trots att de aldrig ägt eller använt någon Aftonbladet var ett exempel enbart.Tekniska tidskrifterna med få undantag är inte bättre, idag köper de in artiklar från frilansare med mycket begränsad kunskap tyvärr.Testa själv är det enda som duger!Jag har haft 5 olika telefoner det senaste året, tre androider, en klassisk Sonyericsson (jobbtelefon) och en iPhone 4.Min personliga uppfattning är att iPhone är överlägsen men vi har alla olika smak, jag undviker dock att tycka om saker jag aldrig själv har provat!
Tekniska tidskrifterna är mycket bra. Läser nyheter där 3-5 dagar innan kvällstidningarna får nys om det. Så undrar vem som ger vem vad..
HokanP:fick ett nyhetsbrev innan jul, där stod det att DeWalt skruvdragare var skräp. Dom kunde inte skruva rakt. Tycker du inte att DeWalt är skräp åxå. Det kunde man ju läsa....