0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Förklara genast hur du kom fram till Nibe=Ford.And it better be god, or i go Umpapumpa on your ass.
Finns det ingen Rolls-Royce i den här branschen?
Min lista:Nibe: Volvo med stylingpaketThermia: Volvo med businesspaketCTC: SAAB (tekniknördar med egna lösningar)IVT: VWBosch: VWStiebel Eltron: OPEL --/ umpabumpaWiessman: BMW
Citat från: 2000 skrivet 01 december 2010, 13:28:38Förklara genast hur du kom fram till Nibe=Ford.And it better be god, or i go Umpapumpa on your ass. Tack för det goooda skrattet jag fick av den kommentaren, den räddade min dag. Min lista:Nibe: Volvo med stylingpaketThermia: Volvo med businesspaketCTC: SAAB (tekniknördar med egna lösningar)IVT: VWBosch: VWStiebel Eltron: OPEL --/ umpabumpaWiessman: BMW
Tycker fortfarande det är lite ned-värderande mot Nibe Skulle själv vilja likna Nibe med något japanskt (Mazda kanske) i bilsammanhang, mao nåt som bara går & går...
Citat från: Labold skrivet 01 december 2010, 15:42:49Finns det ingen Rolls-Royce i den här branschen?Euronom Exo-Air Polaris + Exotank VPS skulle kunna vara det när det gäller luft/vattenvärmepumpar.Bra men dyr.Allvarligt talat är nog värmepumpar den typen av statussymbol som gör att folk är beredda att betala sååå mycket mer för att få en rolls.