0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Telia baby Thumbsup
Det är skadligt att titta på Tv...särskilt i sovrummet... om man har förhållande.. :,v(
I sovrummet räcker det väl om ni kan kolla på inspelade filmer
...Har idag Boxer (som jag ska ha kvar) som jag är nöjd med men där finns inte Playhouse Disney
Citat från: joka83ed skrivet 13 november 2010, 22:26:06...Har idag Boxer (som jag ska ha kvar) som jag är nöjd med men där finns inte Playhouse Disney Tror du ska växa upp istället och se lite mognare kanaler Sorry, försökte men kunde inte låta bli
Joka telia funkar kanon. Surfar på det med 3 datorer, digital tv, hyr filmer spelar in på hårddisk Och jag har lyckats trycka iväg 2000 inlägg här Thumbsup Thumbsuphar canal+ paket och viasat paket. MotoGP på viasat och UFC på canal+ blir dyrt men det är det värt.Ungarna har säkert 10 barnkanaler alla disney och de andra Thumbsup Thumbsup ThumbsupDå kan jag surfa mer
6-8 bor i skogen kan inte få mer men behöver det inte heller. Mitt nät funkar bra även om vi surfar på 3 datorer. Men jag tankar ju inte ner så mkt bara lite pdf er om pumpar och kompressorer och sådana viktiga saker.