0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Vad ska man begära när 99% av chaufförerna på DHL och liknande speditörer är inkompetenta fjollor som tror att de är riktiga "truckers" och världens duktigaste chaufförer Detta i kombination med Lisa 24 och "Bettan" 50+ som sitter på kontoret och målar naglarna och rör till det ordentligt En riktig "trucker" kör virkesbil i skogen, har en totalvikt på 62ton och får stänga av vägen för Svensson när han vill och var han vill
Citat från: joka83ed skrivet 27 oktober 2010, 12:02:13Vad ska man begära när 99% av chaufförerna på DHL och liknande speditörer är inkompetenta fjollor som tror att de är riktiga "truckers" och världens duktigaste chaufförer Detta i kombination med Lisa 24 och "Bettan" 50+ som sitter på kontoret och målar naglarna och rör till det ordentligt En riktig "trucker" kör virkesbil i skogen, har en totalvikt på 62ton och får stänga av vägen för Svensson när han vill och var han vill Visst. Du hittar väl varje virkesavlägg inom 50 mils radie utan karta.
Citat från: joka83ed skrivet 27 oktober 2010, 12:02:13Vad ska man begära när 99% av chaufförerna på DHL och liknande speditörer är inkompetenta fjollor som tror att de är riktiga "truckers" och världens duktigaste chaufförer Detta i kombination med Lisa 24 och "Bettan" 50+ som sitter på kontoret och målar naglarna och rör till det ordentligt En riktig "trucker" kör virkesbil i skogen, har en totalvikt på 62ton och får stänga av vägen för Svensson när han vill och var han vill Är det inte 60 ton som är max?
En riktig "trucker" kör virkesbil i skogen, har en totalvikt på 62ton och får stänga av vägen för Svensson när han vill och var han vill