0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Mmm, så du ingorerar mig. Den funktionen har jag lagt till för att det finns vissa medlemmar som inte vill behöva läsa andra medlemmars inlägg, som de anser saknar relevans, eller är allt för repetitiva.Hur jag hamnat i din lista kan jag inte heller förstå, låter knepigt, hoppas att inte alla har detta problem...Då kan man lika gärna sluta svara.
Citat från: Rickard skrivet 26 oktober 2010, 07:26:40Mmm, så du ingorerar mig. Den funktionen har jag lagt till för att det finns vissa medlemmar som inte vill behöva läsa andra medlemmars inlägg, som de anser saknar relevans, eller är allt för repetitiva.Hur jag hamnat i din lista kan jag inte heller förstå, låter knepigt, hoppas att inte alla har detta problem...Då kan man lika gärna sluta svara. Ja det är skumt att du hamnat där. Såg din post om att du infört den funktionen att blocka folk men jag har definitivt inte varit in och lagt till ngn där.Det var din post om den nya funktionen som fick mig att hitta vad det berodde på.
Man ser att det postats, men inte själva innehållet i postningen, däremot signatur o.s.v..