0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jag skulle gnällt på VW, som inte kan göra framvagnsdetaljer som håller.Det är ju inte direkt ett nytt problem på VW/Audi att framvagnarna rasar.
jag har en likadan fast -03 min har gått 19500 den har gått problemfritt i stort sett sen den var ny. Inte en framvagns del är byttfrihjul på generatorn samt en damask är bytt samt lite vanliga slitdelar på bromsar Thumbsupmen nu har färgen börjat flaga på skärmkanter bagage lucka mm med rost som följd man börjar undra vad fan de har lackat med för färg pillar man kan man dra loss stora flagorJag tycker den är lite törstig 0,65 då vi ligger och kör motorväg 8 mil per dag i snitt. Har bekanta som har likadana och de kommer ner i 0.50 om de kör lungt. Tror aldrig jag kommit under 0,6 hur mycket jag än försökt vad drar din?
hmm, passat diesel och Lasbils chaffis skatten är dyr hur är det med resten cocacola
Ja nog låter 0.65 lite mycket, men beror på körstil mm, vi ligger alltid under snittförbrukning på våra bilar, men rullar mer landsväg än normen för blandad körning, Kia Ceed kombin med 1.6 Crdi 115hk ligger på ca 0.42-0.44.
jag skulle ha gnällt på min serviceverkstad o inte bilprovningen
Citat från: FRJO skrivet 16 oktober 2010, 11:10:46jag har en likadan fast -03 min har gått 19500 den har gått problemfritt i stort sett sen den var ny. Inte en framvagns del är byttfrihjul på generatorn samt en damask är bytt samt lite vanliga slitdelar på bromsar Thumbsupmen nu har färgen börjat flaga på skärmkanter bagage lucka mm med rost som följd man börjar undra vad fan de har lackat med för färg pillar man kan man dra loss stora flagorJag tycker den är lite törstig 0,65 då vi ligger och kör motorväg 8 mil per dag i snitt. Har bekanta som har likadana och de kommer ner i 0.50 om de kör lungt. Tror aldrig jag kommit under 0,6 hur mycket jag än försökt vad drar din?0.65 är rimligt om man kör som folk och AC:n på året runt.0.5 går om du kör som en gubbe med hatt.Min ligger oxå på 0.65.