0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Ringde sedan till Firma 2. Killen ifråga hade nog redan plockat fram gåslevern plus kaviaren. Bröt nästan ihop i luren. Saltade offerten med 5 pix direkt.Körde sedan snyftvalsen att ......... Tackade för visat intresse.Till saken hör att firma 2 har designade lokaler medans firma 1 har lite mer modesta lokaler visserligen mitt i smeten. Men ändå.
Hej 5.2 racing !Tror att när jag återkommer med summan på första tankningen, så kommer du inte vara lika avundsjuk. 130 liter......Har aldrig haft någon entusiastbil "rolig" bil så detta får väl bli ett eldprov. Om man nu inte räknar min R 4 laban eller en Citroen Ds Padda som entusiastbilar. Båda dessa fransoser kunde vevas igång. Jag provade detta med snudd på katastrof då jag nästan slog av tummen när jag vevade igång cittran.Ha en trevlig helg önskar tyke
Har en äldre bekant som bara kör entusiastbilar. bla; Dogde Magnum SRT-8, ett par Cheva-Vanar, Chevrolet Tahoe hybrid och nu senast Hummer H3 pickup.Man lever bara en gång säger han varje gång han bytt bil. Han äger dessutom en bensinstation så om bilen drar 2l/milen verkar kvitta rätt bra... :,v(