0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
3:s billigaste alternativ ger 10mbit och 10GB per månad för 299:- dvs ca 7200:- för 24 månader. Samtal tillkommer med 39öre per minut.Att köpa telefonen kostar 7300:- för 32GB, med ovanstående abb så får man lägga 495:- vid tecknandet.Summa du betalar 400:- för 24 månaders bredband.Jag valde det alternativet, funkar nog lysande för mig.
Har provat de flesta telefoner, men Iphone is the shit! Överlägsen! Trots kass batteritid och dålig kamera, iphone2-3, 4'an fixade till dessa problem.Låter otroligt att telefonbolaget går back på en telefon, brukar abb avgift + förhöjd avgift som skall avbetala telefonen.Vad gör det att vara bunden då? Kostar väl inget mer..?! Annars med fjortiskontantkort..
Skulle just nämna x10, oj så den kändes plastig, gnekade i telefonen och dålig touchskärm, och allmänt bökig att använda.., gillar inte alls.Iphone 4 är dyrast, men betalar mer än gärna! Den är värd dubbla pengen motför gummistöveln och trafikljuset ( nokia, ericsson).
Har provat de flesta telefoner, men Iphone is the shit! Överlägsen! Trots kass batteritid och dålig kamera, iphone2-3, 4'an fixade till dessa problem.
Att jag sen inte kan synka min Ifåne mot både jobbdatorn och hemdatorn utan att hacka registerinställningar är även det skitkass. Borde gå att ansluta som t.ex "g äst" och bara kunna synka det som inte kräver licens (=köpta program, spel, musik etc). Det går i princip inte ens att komma åt filsystemet (utan hack) för att kunna lagra filer manuellt.
Citat från: utopiazz skrivet 03 augusti 2010, 23:19:38Att jag sen inte kan synka min Ifåne mot både jobbdatorn och hemdatorn utan att hacka registerinställningar är även det skitkass. Borde gå att ansluta som t.ex "gäst" och bara kunna synka det som inte kräver licens (=köpta program, spel, musik etc). Det går i princip inte ens att komma åt filsystemet (utan hack) för att kunna lagra filer manuellt.Kör du mailserver hemma som på jobbet? Tex synka två Exchange konton separat på en fåne...
Att jag sen inte kan synka min Ifåne mot både jobbdatorn och hemdatorn utan att hacka registerinställningar är även det skitkass. Borde gå att ansluta som t.ex "gäst" och bara kunna synka det som inte kräver licens (=köpta program, spel, musik etc). Det går i princip inte ens att komma åt filsystemet (utan hack) för att kunna lagra filer manuellt.
Apple är relativt ny i branshen, nokia tappar andelar, och apple har ökat sin omsättning med 50%! , allt är inte bara teknik!!baka in lite design och användarvänlighet.
Gav x10 1 dag, räckte gott ,tänkte ha den mellan iphone 3 och 4, seg och bökig och kass skärm, plåtter och skriva på, samt kolla nätet.Världen är enig, Iphone! Är som sagt inte bara teknik! Gillar konkurenternas "Iphone dödare! Men närmar sig inte ens..
Fascinerande att man kan kalla den för användarvänlig, det mesta är design och marknadsföring. Det som gav iFånen en snabbstart var AppStore tillsammans med populariteten hos iPod. Som jag skrev tidigare så finns det en del brister i iFånen, men även deras support är under all kritik. En telefon med urusel batterikapacitet där inte användaren kan byta batteri själv, är det användarvänligt?En fabiksny lur där man upptäcker ett fel redan i butik kan inte bytas över disk av butiken om kvittot redan slagits ut med IMEI nummer angivet! Apple har vid ett flertal tillfällen ersatt sprillans nya lurar med en utbytesenhet som är "lätt" begagnad. Nä nu blir jag bara upprörd, bäst att ta en kopp java för att lugna ner sig lite