0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
IE är ok! De som klagar på IE har oftas lusat ner sin maskin. Vill man att det skall gå fort får man satsa på Apple.
Gjorde en total nollställning av datorn häromdagen och efter det ville IE inte alls, gick inte ens att uppdatera till IE8,
Jag kör IE på min huvudmaskin och Chrome på netbooken, båda är bra tycker jag, Det är väl inget fel på Firefox heller men de verkar ha absolut flest säkerhetshål numera, snabbast är Chrome som jag upplever det.Statistik:http://en.wikipedia.org/wiki/Usage_share_of_web_browsers
Citat från: MGKea skrivet 17 juli 2010, 17:53:12IE är ok! De som klagar på IE har oftas lusat ner sin maskin. Vill man att det skall gå fort får man satsa på Apple.Jo jag har varit nöjd med IE i två år på denna dator, när det har segat har jag gjort en rensning på datorn.Gjorde en total nollställning av datorn häromdagen och efter det ville IE inte alls, gick inte ens att uppdatera till IE8,är mest därför jag bytte till Firefox och med det bytet är jag nöjd hitills iaf.Finns det inte IE9 nu med, är det bra?Min dator (HP 530) med Vista home premium kanske inte pallar för IE9