0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Själv tänker jag inte binda mitt elprisEtt rörligt pris har alltid varit bättre än bundet men om du ändå vill binda kan du kanske hitta någon trend i historiken över spotpriset
Jag har alltid haft bundet men nu tog jag rörligt.Var väl ett extrem år i år med knas med kärnkraften.Jag tror inte dom gör om samma misstag igen, Dom har väl fått mycket skäll av Maud
Citat från: Hansson skrivet 28 juni 2010, 11:38:49Jag har alltid haft bundet men nu tog jag rörligt.Var väl ett extrem år i år med knas med kärnkraften.Jag tror inte dom gör om samma misstag igen, Dom har väl fått mycket skäll av MaudOm MP får råda så pugar de ur atomkrafen dagen efter valet.Vindkraft känner vi till hur bra den är för elpriset... dessutom är det otroligt långa leveranstider.
Dom har väl fått mycket skäll av Maud
Citat från: Hansson skrivet 28 juni 2010, 11:38:49Dom har väl fått mycket skäll av MaudJo just det!Hon har hela tiden varit medveten om vad som försigått på k-kraftverken, och hon visste mycket väl att Josefsson hade ingått avtal med tyska staten om ersättning vid haveri vid k-kraftverken i Tyskland, men hon är politiker, som alla andra, och är mest bara ute efter att "save her own ass"...Äckligt att påstå sig inte ha vetat något. Glöm inte att staten äger Vattenfall.....
Tror att vi har ständigt ökande elpriser att se fram mot.