0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Men att gräva i det man har packat? Sättningsrisk? Eller är det petigt tänkt för att det är så pass lite yta?
En sista fråga just nu: Najtråd eller sådana där plastdistanser man lägger på cellplasten? Jag hade lagt najtråd i varukorgen men sen satt jag och surfade bilder på grundläggningar och alla verkar köra distanser i botten istället så jag antar att det är bättre? Gör det nåt om slangen ligger emot cellplasten så den inte blir helt inkapslad i betongen?
Intressant. Jag står precis och velar om hur mycket isolering jag ska köra. Har du några siffror i kWh på skillnaden?Jag fick mina grejer från Rinkaby precis. Två frågor dök upp när jag pillade med grejerna:-Ska man fetta in oringarna i VVS-sammanhang? I sådana fall vilken typ av fett?-Hur får man igen hakarna på konsollparet? Känns som att det är en storlek för liten men Rinkaby har ju bara ett konsollpar som ska passa WGF 1"EDIT: Jag fick igen konsollerna genom att vrida fördelarstocken...smidigt!
"smack"?Jag köpte Glidex till avloppsrören, är det det du menar?
Jaha då är jag med. Men har man O-ring så är det ju den som ska täta eller hur? Då behöver man väl inte lin?