0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Sen tror jag inte att myndigheterna är mer avogt inställda till en led-ficklampspresent än till den fria konsultverksamhet som bedrives på de flesta forum av detta slag.
Förmodligen är det så att man inte på något sätt kan framhäva vissa personer utan att det slutar med konflikt och negativa vibbar i forumet, och det mesta talar nog för att även detta med en omröstning tyvärr skulle missbrukas/saboteras av de som stör sig på att vissa medlemmar skulle lyftas fram lite extra, även om det inte sker på bekostnad av någon annan.Jag ser gärna fler kommentarer angående detta.
Kommentaren om att jag tjänar pengar på forumets medlemmar vet jag inte om jag skall kommentera alls, den diskussionen är egentligen en omöjlig diskussion att föra, och det finns säkert lika många som tycker att det är OK att jag kan försörja mig på mina olika forum och produkter som det finns motståndare till detta.Det enda jag med säkerhet kan säga är att forumet nog inte skulle ha funnits kvar om jag inte sagt upp mig på mitt tidigare arbete för att kunna satsa heltid på driften av mina forum, jag arbetade dubbla skift i ca 3 år, men då var jag tvungen att ta ett beslut om jag skulle avveckla min anställning som systemtekniker, eller avveckla min onlineverksamhet.Jag valde att avveckla min anställning och fortsätta med onlineverksamheten, och jag sticker inte under stol med att det krävs intäkter för att kunna leva på detta, och även jag förstår till fullo värdet av forumets mest kompetenta medlemmar.
Fast du har betydligt fler än 5 st LED-ficklampor i lager.