Den som dom kallade för minibrännare med artikel 17-601 (tillhörande tuben med propanförstärkt campinggasol hette 17-602, det är därför jag kommer ihåg det) hade 2 eller om det var 3 brännarhuvuden och gav mer flås än i din länk pekade brännare, så jag förstår om det var lite segt.
Om jag mins rätt så finns samma brännaren att köpa på clas ohlson numera - dock utan tub.
Att prova att ha ren propan i engångstub så måste man vara väldigt försiktig, marginalerna är små om tuben värms upp - det är bättre att köpa en flaska sievert 2206 eller 2208 med 7/16-gänga - för där är flaskorna klassade för propan (27 Bar) medans vanlig EN417-flaska (dvs campingasolflaskor och sprayburkar) är konstruktionsmässigt designat att börja deformeras permanent vid 18 Bar och och smäller upp i sömmarna som lägst vid 20.5 - 21 Bar (provtryckte en sådan burk med vatten och ungefär vid 22-23 bar så började botten kalva i falsarna) och då är temperaturen ca 60 grader för propan - alla sprejburkar och campingasolburkar är testade till 55 grader C med sitt innehåll som tryckgas innan leverans och mer än så garanteras inte.
Annars verkar jula art:nr 218534 fungera bra med propylen och det följer med en cyklonbrännare som standard (ger en roterande låga som gör att det brinner upp låga även bakom röret man värmer) - är dock ganska dyr i inköp (en flaska gas följer dock med), men att kunna byta brännarhuvuden för olika storlekar är klart bra. Gasflaska Art.nr: 218534 är 99.5% propylen och resten 0.5% är propan - renare brännsoppa går knappt att hitta och jag ser omedelbart andra användningsområden ;-) - det är colman-anslutning (mycket vanlig i USA) på dessa så det går inte med flaskor med 7/16-gängor - gängorna är faktiskt metriska på colman-anslutningen för att vara inkompatibelt med allt i USA - precis som 7/16 gänga på campingasolflaskor är i svedala... colman-flaskor och även i brännaren baseras på användning av schraderventiler (tex när du tar ut brännmunstycket så är det tätt)
mixgasbrännaren jula art:nr 218540 skall du hålla dig ifrån - är inte värd pengarna fast den kostar nästan 1/3-del av ovanstående brännare (har båda...)