0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Det jag ber om är att du och forumet lär sig vad som är skillnaden på en yrkesman som satsar sitt liv på yrket och någon som knappt vet vad grejerna heter som dom sätter dit. Rickard ,När du skriver att det är bättre att du konverterar själv för rörisen bara tar ett element som passar under fönstret .Är det nedsättande och generaliserande eller fakta.Kunskap är bra . i några av mina raderade inlägg hade jag skrivit . kan dom inte svar på frågerna välj någon annan . innebörden i dom orden är att du har en tradera säljare eller någon kunnig med inställningen går det så går det . Det du ska ha i pannrummet är en Rörmockare och ingen Wannabe Besviken c-c
Jag hoppas att detta forum kan hjälpa andra som är i samma situation som jag befann mig i när jag konverterade, där det var omöjligt att göra en positiv payoff-kalkyl på investeringen om jag hade valt att köpa alla tjänsterFörstår inte denna mening riktigt. Kan du förklara vad du menar.Lexus Thumbsup
Vad jag tycker så har inte VVS branschen dåligt ryckte. De rörisar jag känner är alla bra och seriösa. Databranschen däremot eller mobil tele eller bil eller.. ja ni fattar. Att folk fuskar och tror att vi rörisar tjänar stora pengar och vill göra det samma. Det kan ju inte vi rå för och då borde vi inte bli dragna över en kam.