0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Ett muntligt avtal via telefon finns inte. Det som gjorts upp ska efterföljas av ett skriftligt avtal som skall skrivas på av kunden och sedan returneras till säljaren.Är det dessutom så att den nya leverantören ska få säga upp ditt nuvarande avtal så måste dom få en fullmakt från dig, och den skall vara skriftlig och dessutom påskriven./Johan
Sedan den 2 maj saknar jag internetuppkoppling.Tidigare leverantör Bostream uppgav den 3 maj att de kopplat bort mig på uppdrag av Netatonce, Inga meddelanden kom till mig om att nätet skulle kopplas bort i majNetatonce påstod samma dag , 3 maj, att uppkopplingen är klar.Inställninggsdata postades 3. maj.Idag, den 12 maj saknas fortgarande anslutning - netatonce pratar nu om att inkopplingen ska vara klar den 20 maj. Varning : Akta er för säljare som via telefonsamtal vill få er att byta leverantör.Godkänn inga muntliga avtal med säljare