0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Mm, underbart, Viasat har köpt rättigheterna -> ingen Formel 1 om man inte har parabol eller köper kanalpaket från någon av dom andra leverantörerna. Är man inte sportintresserad i övrigt känns det ganska meningslöst att betala dyra pengar för att titta på en enda sport...
Kan hålla med om Alonso som jag tror plockar hem årets mästerskap. Thumbsup
Citat från: Fixaren skrivet 12 mars 2010, 16:22:56Kan hålla med om Alonso som jag tror plockar hem årets mästerskap. ThumbsupFerrarin är snabb som f*n tror jag men idag var Mercan snabbast. Annars synd att tankningen uteblir och att det är så många Cosworth:are som blir bromsklossar i år.
Inte Thor utan Astra via parabol...Har skaffat mig en ny mottagare och HD+ kort så hoppas de kör lite bättre bitrate i RTL-HD åtminstone.De riktiga sändningarna från F1 i HD börjar preliminärt 2011.Får säkert bättre bild än sunk-Viasat i vart fall
Citat från: Mike skrivet 12 mars 2010, 17:57:50Inte Thor utan Astra via parabol...Har skaffat mig en ny mottagare och HD+ kort så hoppas de kör lite bättre bitrate i RTL-HD åtminstone.De riktiga sändningarna från F1 i HD börjar preliminärt 2011.Får säkert bättre bild än sunk-Viasat i vart fall Menar ni att man kan se Formula från nån RTL-kanal ? Gratis ? Har själv Parabol med b.l.a Astra 1 . Eller menar ni nån Kodad kanal ?
Menar ni att man kan se Formula från nån RTL-kanal ? Gratis ? Har själv Parabol med b.l.a Astra 1 . Eller menar ni nån Kodad kanal ?