0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Tyvärr gav jag bort alla mina innan jag själv testade...Bredbandsbolaget ringde och frågade om jag vill teckna 3G abb. Nä svarade jag ... har allt jag behöver. Då säger säljaren. - Du får Voddler Thumbsup .. Jag svarar.. Har redan Voddler vad skall jag ha två för? Vad är det som är så fantasktiskt med Voddler? 1. Du måste ha minst 8Mbps ADSL el liknande. 2. Beta. Beta. Beta. Say no more! Hallå, hacka mjukvaran för att den skall starta.. . Sedan hänger sig filmen.... . Vid varje omstart vill Voddler installera sig på nytt 3. Otroligt taskigt utbud. Och är det någon film som man vill se så kostar det pengar... Delar Bredbandsbolaget ut fler invites så skall du få en av mig Minime.MVHMagnus
Citat från: MGKea skrivet 12 mars 2010, 08:26:28Tyvärr gav jag bort alla mina innan jag själv testade...Bredbandsbolaget ringde och frågade om jag vill teckna 3G abb. Nä svarade jag ... har allt jag behöver. Då säger säljaren. - Du får Voddler Thumbsup .. Jag svarar.. Har redan Voddler vad skall jag ha två för? Vad är det som är så fantasktiskt med Voddler? 1. Du måste ha minst 8Mbps ADSL el liknande. 2. Beta. Beta. Beta. Say no more! Hallå, hacka mjukvaran för att den skall starta.. . Sedan hänger sig filmen.... . Vid varje omstart vill Voddler installera sig på nytt 3. Otroligt taskigt utbud. Och är det någon film som man vill se så kostar det pengar... Delar Bredbandsbolaget ut fler invites så skall du få en av mig Minime.MVHMagnusVill inte vara taskig, men har du testat någonting, någon gång - som fungerar och som du är nöjd med?
voddler har kommit med en ny version nu i dagarna har dock inte kollat hur den funkar men bör väl inte va sämre