0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Mitt också! Så kan man göra på en låtsasmarknad där konsumenten inte har något reelt val.Blir mycket bonus för ledning och hög aktieutdelning av sådant... och det är våra folkvalda som satt spelreglerna!
Jag kan tala om vad självkostnaden för vattenkraftproducerad el är, men det tror jag att jag behåller för mig själv.
Citat från: pricken skrivet 25 februari 2010, 12:53:10Jag kan tala om vad självkostnaden för vattenkraftproducerad el är, men det tror jag att jag behåller för mig själv.Det kan jag också, men jag avstår...
Är det ovanligt mycket snö i norra delen av landet oxå eller är det bara i söder det har kommit mycket?
Citat från: pricken skrivet 25 februari 2010, 12:53:10Jag kan tala om vad självkostnaden för vattenkraftproducerad el är, men det tror jag att jag behåller för mig själv.Varför?
Eskilstuna ån har bara någon generatorkvar i Skogstorp ... Södermanland var det ..
Citat från: MGKea skrivet 24 februari 2010, 13:25:58Eskilstuna ån har bara någon generatorkvar i Skogstorp ... Södermanland var det .. Hur är det med Torshälla, finns, eller fanns, det inte ett kraftverk där också?