0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
2 st Q i dushen vid 14:00 tiden, och sjunkande temp, då får VP veta hut!Samtidigt kan jag säga, denna vinter suger energi. Idag är botten -0,32 på kbin, det har jag aldrig haft tidigare under mina 4år med vp. Botten har varit -0,12, detta 2007 i mars...hmm.Men men, det är nu man spara pengar
@mgkeaJag lovar dig, vi kör nästintill 100% hela tiden, och har så gjort i många veckors tid nu.
PrickenIngen fara du har ju kamin att elda i...Det är faktiskt riktigt kallt här också, -30 spännande att se i morron bitti! Sveg i härjedalen tror ja va kallast i landet i morse...Östersunds mätstation är rena skämtet ligger på högsta punkten vid flygplatsen.Jag slår av elpatronen, det är ett nederlag om den måste gå tomte::
-36 i natt jag hade befarat kallare än så.. Utan tillskott blir det lite svalt, 15,5 grader i köket i morse Nu syns det tydligt hur framledningen sjunker med sänkt rumstemp, Varför har jag inte en 9 kw pump... Jo för att Thermia hade bara 7,5 och 10,5 när jag köpte... Det steget är ju nästan 50% väl häftigt kan tyckas.